Post by dictrinzuthece on Feb 10, 2022 0:37:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asphalt 9: Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asphalt 9: Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel munten ▞▞▞
▞▞▞ Asphalt 9: Legends 2022 version ▞▞▞
Verwijder de advertenties de game is te groot en het is jammer om zulke advertenties op asfalt 9 te zien elke keer als ik een andere advertentie veeg, verschijnt er een pop-up op het scherm als dit niet goed gaat, zal ik de game binnenkort verwijderen
👌
Update voor de nieuwste Android. Niet compatibel met pixel 6
Slechte gameplay op multiplayer zoals de slechtste ooit, verbeter de latentie
Steeds meer geld nodig om dan ook echt vooruit te komen erg jammer
Het spel is geweldig, maar het circuit is te kort, te kort, ik kan er niet eens van genieten, helemaal niet leuk.
Hey Dev, waarom kon ik niet inloggen op mijn googleplay-account in de game? Ik heb al een account voordat ik verbinding maak via googleplay. Wanneer ik op mijn nieuwe apparaat installeer, kan ik helemaal geen verbinding maken via googleplay. Ik wilde heel graag mijn vorige account terughalen. Ik heb teveel geld op de rekening gestort. Elke keer dat ik verbinding probeerde te maken, werd er gevraagd om "serververbindingsfout". Oude telefoon die ik gebruikte Oppo A5 2020, nu wilde ik deze gebruiken in mijn nieuwe Poco X3 Pro. Help me dev alstublieft.... 😭
Game promoot gokken met een drop rate van "kans" om een kaart te krijgen waarnaar je op zoek bent. Ze proberen je belachelijke prijzen te laten uitgeven. Wanneer je het spel speelt en besefte dat ze klantenondersteuning hebben, laten ze zien hoe nutteloos ze zijn. Bijna elke uitdaging promoot je om minstens 5+ euro uit te geven en als je dat niet doet, kun je het niet voltooien. Veel valsspelers weten niet hoe ze ontsnappen aan multiplayer-uitdagingen
Prachtige grafische, mooie visuele ervaring gemakkelijk te spelen.. Ik ben eraan vastgelijmd..
Advertenties zijn verhoogd en veroorzaken irritatie en voor elk spel zullen er advertenties verschijnen
Wat een saai spel. Hele korte ritjes. Heel wat anders dan Colin McRae van vroeger. Dat was teminste echt racen.
Ik vond deze auto leuk, maar dat is meer 4.0GB
Goed spel, maar betalen om te winnen.
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in het meedoen van een raceclub ingame.. die van mij heet Thrillseekers en is voor iedereen om mee te doen. Op die manier kan je meer ingame munten krijgen en packs om nieuwe wagens up te graden of vrij te spelen. Asphalt 9 is een zeer leuk Racegame! Soms bijv. bij speciale evenementen! Ik heb geen echt geld nodig om te komen. Na update wat minder. Namen van Auto's die max level zijn zie je niet meer.
Toont te veel advertenties. Soms zijn advertenties vulgair. Alle advertenties zijn advertenties op volledig scherm, wat erg vervelend is. Meestal kunt u die advertenties niet overslaan. Verder ziet het spel er realistisch uit. Gameloft zou de advertenties moeten minimaliseren als ze om de een of andere reden niet in staat zijn om advertenties volledig te verwijderen. Ze kunnen kleinere advertenties weergeven die de gebruikerservaring niet belemmeren. Als Gameloft die advertentieproblemen kan oplossen, geef ik zeker 5 sterren.
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd zoals voorgesteld, maar nu heb ik een nieuw probleem. Ik had vooruitgang vanaf 2020 en vanaf 2021, maar wanneer ik me aanmeld bij Google Play Games, toont de game me slechts 2 accountopties, een nieuwe (zonder vooruitgang) en de 2020-versie. Ik heb mijn voortgang voor 2021 nodig, hoe krijg ik die? Je klantenservice heeft me sinds 3 dagen niet met een agent in contact gebracht
het is heel jammer dat bijna alles voor je doet. asfalt 8 is echt tien keer zo goed
Deze game is een irritante geldval, je moet gewoon dat ene nummer vinden dat je niet zomaar voorbij laat gaan. Asfalt 8 is dat ook, maar het is leuker... en minder ruimte.
Pay2win haal de F. Van mij af
Nooit wat kopen in dit spel. Ik kocht ruim 2000 tokens aan credits en heb niks ontvangen.
Leuk spel, coole graphics.
Ik ben net begonnen met spelen en elke keer als ik de finale van seizoen 1 speel, crasht het spel en verbruikt het een gasfles zonder dat ik het evenement race.
spelen 4 snelheid nodig
Is een goed spel, maar ik wil mijn geld terug ik heb niet gekregen wat ik heb gekocht ik heb het kleine pakket niet gekregen en ik heb de Mercedes amg gt niet gekregen dus geef alstublieft mijn geld terug
leuk spel!
de multiplayer is gewoon heel erg slecht.
Laatste update: 3.2.2a > plezier is weg. Het is nu betalen om te spelen. 2 sterren voor de goede oude tijd.
Download nu Asphalt 9: Legends voor Android via Aptoide! Geen extra kosten. ... Racing adrenaline, brought to you by the creators of Asphalt 8: Airborne.
het is een super gaaf en vet spel dus daarom 4 sterren
Cool spel
Kingdom Wars სტრატეგია occh
Asphalt 9: Legends რბოლა zalv
Alles is goed in het spel, maar advertenties die voor de gameplay komen, verbruiken meer gegevens van spelers, advertenties maakten deze game als afval 😡😡
tefoon wordt heel erg warm van spel spelen. Doe er wat aan zo is het spel niet te spelen
Spel is erg traag in mijn realme c12 dit apparaat is 3 gb ram 32 gb intern erg lag probleem in mijn telefoon. werkt niet goed. ik heb alleen 2 sterren.
Geweldig spel! Ik ben dol op de nieuwe advertenties van 5 seconden! Veel beter dan de lange 30 seconden die ervoor zorgden dat ik stopte met het spelen van het spel.
Asphalt 9: Legends Perlumbaan djak
De game verdient eigenlijk 5 sterren, maar na de recente update voelt het alsof 70% van de tijd die we spelen voor de advertentie gaat. Letterlijk na elke andere game is er een advertentie en als ik alleen de dingen aan het upgraden ben, is er een advertentie zoals voor elke 2 min of zo. Maar als ik naar de winkel ga voor het advertentiepakket, wordt weergegeven dat er geen advertenties meer zijn. Als jullie zoveel advertenties hebben gepromoot, waarom plaats je dan geen advertenties in de winkel. Ik vraag niet om te verwijderen, maar om op zijn minst de looptijd van advertenties of het aantal advertenties binnen een uur na het spelen te verminderen
Heel goed spel